Četiri ključne kompetencije društva Sto

Nit vodljiva

Vrijednosti i ponašanje ljudi u poduzeću elementi su kulture poduzeća Sto. Osnovni je preduvjet tome zajedništvo svih zaposlenika na svim razinama poduzeća, u odnosu na uzorak ponašanja i ciljeve poduzeća.

Nit vodilja orijentira se prema tome što Sto želi biti, a ne prema onome što Sto jest. Važno je postavljati prave ciljeve i imati viziju! Uzor se provlači kroz cjelokupnu komunikaciju u poduzeću i uspostavlja odnos između vrijednosti marke, proizvoda, pojmova, projekata i svakodnevice u poduzeću.

Vodeći u području tehnologije

Vodeći u području tehnologije

Sto je kao vodeći u području tehnologije najsnažnije poduzeće u građevinskom sektoru. Sto ovladava tehničkim proizvodnim procesima i tako stvara napredak u tehnologiji kroz vodstvo u inovacijama. Sto znači inovaciju i oduševljava vrhunskom kvalitetom.

Ljudi u društvu Sto

Održivost

Održivo djelovanje znači dugoročno, pomno i štedljivo ophođenje ograničenim resursima našega svijeta - dakle u pravom smislu gospodarski odgovorno ponašanje. Usmjerenost prema održivim rješenjima Sto ne doživljava samo kao posao nego kao društvenu odgovornost.

Oblikovanje i estetika

Oblikovanje i estetika

Individualna rješenja proizvođača Sto za stambene prostore estetska su, skladna i pružaju dobar osjećaj. U fokusu je čovjek - kao klijent, partner i suradnik

Portfelj proizvoda i ponuda usluga

Društvena odgovornost

Razliku u društvu Sto čine ljudi. Oni su najvažniji razlikovni čimbenik u oštroj konkurenciji i najuža veza s našim partnerima na tržištu. Učinkovito rukovodstvo, koje počiva na uzajamnom poštovanju, oblikuje zaposlenike društva Sto i prepušta im odgovornost za zahtjevne ciljeve.

Društva Sto

Lokacije Sto

Ovdje ćete doći do lokacija grupacije Sto i do prodajnih centara u Austriji i Hrvatskoj.