Sto predstavlja prvu klimatski neutralnu liniju proizvoda

Sto potiče održivost
S trima CO2-neutralnim proizvodima – bojom za interijere StoColor Sil In, bojom za fasade StoColor Lotusan i izolacijom fasade StoTherm Wood – Sto podupire svoja nastojanja u područjima zaštite klime i održivosti. Lokalna suradnja s ekološkom regijom Kaindorf dio je cjelokupne strategije poduzeća. Cilj je postati najodrživije društvo-kći koncerna Sto.
„Kao Sto d.o.o. postavili smo si ambiciozan cilj: želimo postati najodrživije društvo-kći u okviru koncerna Sto“, objašnjava direktor društva Sto DI Walter Wiedenbauer. „Naša strategija održivosti pritom se temelji na četirima stupovima: proizvodima, proizvodnji, poduzeću i zaposlenicima.“
U okviru angažmana u austrijskoj se regiji realizira projekt stvaranja humusa. „Tako godišnje štedimo otprilike 670 tona CO2. S ovom aktivnošću investiramo u neutralnost po pitanju CO2 i klime naših izravnih klijenata kao i stručnih suradnika koji se zatim mogu pozicionirati na tržištu kao klimatski neutralni“, pojašnjava Wiedenbauer.